تهران، اتوبان ستاری، بلوار فردوس شرق، پلاک ۳۸۸، واحد ۱۴

اعزام هیئت تجاری استانداری گیلان به روسیه – پاییز 1402

مقصد

مسکو،آستراخان و داغستان

برگزار کننده:

پارس پگاه تجارت

تاریخ برگزاری:

آذرماه 1402

شرکت کنندگان:

هیات تجاری استان گیلان

اعزام هیئت تجاری استانداری گیلان به همراه استاندار محترم به مسکو،آستراخان و داغستان

 

شرکت پارس پگاه تجارت اقدام به اعزام هیئت تجاری استانداری گیلان به همراه استاندار محترم به مسکو،آستراخان و داغستان در تاریخ 19 – 25 آذرماه سال جاری می نماید. در این سفر خدمات زییر ارائه می گردد: رزرو هتل جهت یک نفر در اتاق سینگل به همراه صبحانه، صدور دعوتنامه و اخذ ویزا، راهنما و تور لیدر، بازدید از مراکز تجاری و نقاط دیدنی شهر های مسکو-آستراخان و ماخاچ کالا به همراه تور لیدر، پذیرایی 12 وعده غذا در طول سفر، ترانسفر ها، مترجمین در طول سفر.

لازم به ذکر است پارسس پگاه تجارت در خصوص تاخیر و یا عدم صدور روادید از سوی سفارت روسیه هیچگونه مسئولیتی ندارد. در صورت افزایش و تغییر نرخ حاصله اعم از افزایش نرخ بلیط توسط هواپیمایی و یا سایر خدماتی که به تایید رسیده باشد، مسافر موظف به پرداخت مابه التفاوت اهلام شده به این شرکت می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

شرکت بازرگانی بین المللی پارس پگاه تجارت فعالیت اقتصادی خود را در قالب برگزاری نمایشگاه ها و همایش های متعدد بین المللی با تمرکز بر کشورهای CIS و اوراسیا بویژه روسیه، اوکراین، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان و… در سال 1368 شروع و تاکنون بیش از 300 نمایشگاه اختصاصی تخصصی و بین المللی و اعزام هیئت ها با پلتفرم های تجاری و سرمایه گذاری با حضور سازمان ها کمپانی ها و سرمایه گذاران این کشور ها برگزار نموده است.

1403 © تمامی حقوق وبسایت متعلق به شرکت پارس پگاه تجارت است.