تهران، اتوبان ستاری، بلوار فردوس شرق، پلاک ۳۸۸، واحد ۱۴

هفتمین نمایشگاه بازرگانی صنعتی اوراسیا – آستراخان 2022

محل برگزاری:

مرکز نمایشگاهی - ورزشی ستاره

برگزار کننده:

ITF Group

تاریخ برگزاری:

4 الی 7 آبان 1401

شرکت کنندگان:

بیش از 80 شرکت

هفتمین همایش و نمایشگاه بازرگانی صنعتی اوراسیا ۲۰۲۲ را در شهر آستراخان کشور فدراتیو روسیه، به مدت چهار روز، از تاریخ ۴ تا ۷ آبان ۱۴۰۱ برگزار می شود. این نمایشگاه در مجموعه ورزشی ستاره شهر آستراخان در محیطی با مسافتی بالغ بر ۸۰۰ مترمربع و با حمایت اتاق های بازرگانی جنوب غربی روسیه، استانداری آستراخان، اتحادیه های تجاری و صنعتی جنوب غربی روسیه، کمیته عالی سرمایه گذاران در مناطق آزاد روسیه، اتاق بازرگانی مسکو، اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه برپا می شود.

 

برگزار کننده هفتمین نمایشگاه بازرگانی صنعتی اوراسیا شرکت ITFGROUP آذربایجان است. در این نمایشگاه بازرگانان و صنعتگرانی در زمینه های: صنعت ساختمان، تجهیزات صنعت نفت و گاز، سازههای مهندسی، پروژه های فنی و مهندسی و توسعه شهری و ساخت و ساز و صدور خدمات فنی و مهندسی مربوطه، صنایع الکترونیک، خدمات فنی و مهندسی در زمینه های: راهسازی، پلسازی، آسفالت، خوروسازی، لجستیک، حمل و نقل بین المللی، فورواردر، تجهیزات پزشکی، سلامت و دارویی، محصولات آرایشی بهداشتی و شوینده ها، صنایع و تجهیزات غذایی و نوشیدنی، نان شیرینی و شکلات، پتروشیمی، مصالح ساختمانی، سیمان، آجر، گچ، رنگ و رزین، سرویسهای بهداشتی، سنگ، شیشه، درب و پنجره، لوله ها جهت انتقال آب و فاضلاب، بالابرها، سیستم های آبیاری و کشاورزی، ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، ماشین آلات ساختمانی، فن آوری های نوین، برق و تجهیزات مرتبط با آن، صنایع و محصولات غذایی و کشاورزی و ماشین آلات کشاورزی می توانند شرکت کنند.

 

شرکت پارس پگاه تجارت تسهیلات و امکانات لازم و ویژه ای برای شرکت کنندگان درنظر گرفته است برای اطلاع از این تسهیلات پکیج غرفه را مشاهده فرمایید.

 

هزینه هر متر مربع غرفه با تجهیزات استاندارد: ۱۸۰ یورو

اخرین مهلت ثبت نام: ۱۴۰۱/۰۶/۳۰

اخرین مهلت تحویل پاسپورت: ۱۴۰۱/۰۶/۳۰

 

لازم به ذکر است:

* همراه داشتن نتیجه منفی تست PCR از آزمایشگاه¬های معتبر الزامی است و اعتبار آزمایش 48 ساعت می باشد.
* ورود داروهای کدئین دار و مخدر به روسیه ممنوع و جهت بازگشت به ایران تست جدید PCR الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

شرکت بازرگانی بین المللی پارس پگاه تجارت فعالیت اقتصادی خود را در قالب برگزاری نمایشگاه ها و همایش های متعدد بین المللی با تمرکز بر کشورهای CIS و اوراسیا بویژه روسیه، اوکراین، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان و… در سال 1368 شروع و تاکنون بیش از 300 نمایشگاه اختصاصی، تخصصی و بین المللی و همیاری های تجاری، سرمایه گذاری با حضور مقامات و مسئولین ارشد این کشورها برگزار کرده است.

1401 © تمامی حقوق وبسایت متعلق به شرکت پارس پگاه تجارت است.