تهران، اتوبان ستاری، بلوار فردوس شرق، پلاک ۳۸۸، واحد ۱۴

نمایشگاه بازرگانی-صنعتی اوراسیا – ایروان 2023

محل برگزاری:

مرکز نمایشگاهی مرگلیان

برگزار کننده:

پارس پگاه تجارت

تاریخ برگزاری:

نیمه دوم خرداد 1402

شرکت کنندگان:

بیش از 80 شرکت

نمایشگاه بازرگانی-صنعتی اوراسیا ۲۰۲۳ با محوریت خدمات فني مهندسي، پتروشیمي، متالورژی، معدن، فولاد، تجهیزات نفت و گاز (انرژی)، صنعت ساختمان، کشاورزی و غذایي نیمه دوم خرداد ماه 1402 در ایروان، پایتخت ارمنستان توسط شرکت پارس پگاه تجارت برگزار می شود.

 

بر همگان عیان است که برای رونق تولید راهی جز توسعه صادرات نداریم و اگر به دنبال جهش تولید هستیم باید به صادرات به عنوان مهمترین عامل تولید داخلی توجه کنیم. برای رونق بخشیدن به تولید داخلی باید به دنبال بازارهای خارجی برای عرضه محصولات صادراتی باشیم و یکی از الزامات تحقق جهش تولید این است که بتوانیم تولیدات داخلی را در بازارهای بین المللی از مسیر حضور در نمایشگاه ها در خارج از کشور و بازاریابی عرضه کنیم. تجارت با همسایگان می تواند نقش بازارهای بزرگی را برای صادرات محصولات و خدمات ایران ایفا نماید و درآمدهاى ارزی برای کشور حاصل شود. با در نظر گرفتن جمعمت چند صد میلیونی همسایگان، می توان به بازار همسایگان به عنوان بازاری بزرگ و پرمصرف نگاه کرد.

 

هم اکنون اوراسیا درهای خود را به روی محصولات ایرانی گشوده است. حذف ۷۴ کشور از جمله ترکیه، هند، کره و چین از فهرست کشورهای صادرکننده دارای تخفیف به این منطقه فرصتی بزرگ را پیش روی اقتصاد ایران قرار داده که نیازمند توجه است. ارمنستان دروازه تجارت ایران با اوراسیا و اروپا می باشد و تجارت ایران و ارمنستان ظرفیت قابل توجهی دارد و افزایش صادرات ایران به ارمنستان در چند ماه گذشته از رشد جهشی صادرات ایران به ارمنستان حکایت دارد. بطوریکه در ۸ ماه نخست سال جاری میلادی تا اواسط مرداد ۱۴۰۰ میزان صادرات ایران به ارمنستان ۲۸۴ میلیون دلار برآورد شده که رشد ۷۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

 

نمایشگاه بازرگانی-صنعتی اوراسیا ۲۰۲۳ در مرکز نمایشگاه های بین المللی ایروان برپا شده و حامیان این رویداد اتاق بازرگانی ارمنستان، اتحادیه کارآفرینان و صاحبان صنایع، بنیاد حمایت از صادرات و سرمایه گذاری ارمنستان و اتحادیه جهانی نمایشگاه ها و توسعه صادرات هستند.

 

درطول مدت اقامت تجار و صاحبان صنایع مذکور، اقدامات رفاهی و تسهیلات لازم جهت اقامت و شرکت در نمایشگاه و همایش هئیت همراه توسط شرکت فراهم می شود.

 

لازم به ذکر است:

* همراه داشتن نتیجه منفی تست PCR از آزمایشگاه های معتبر الزامی است و اعتبار آزمایش 48 ساعت می باشد.

* ورود داروهای کدئین دار و مخدر به ارمنستان ممنوع و جهت بازگشت به ایران تست جدید PCR الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

شرکت بازرگانی بین المللی پارس پگاه تجارت فعالیت اقتصادی خود را در قالب برگزاری نمایشگاه ها و همایش های متعدد بین المللی با تمرکز بر کشورهای CIS و اوراسیا بویژه روسیه، اوکراین، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان و… در سال 1368 شروع و تاکنون بیش از 300 نمایشگاه اختصاصی، تخصصی و بین المللی و همیاری های تجاری، سرمایه گذاری با حضور مقامات و مسئولین ارشد این کشورها برگزار کرده است.

1401 © تمامی حقوق وبسایت متعلق به شرکت پارس پگاه تجارت است.