تهران، اتوبان ستاری، بلوار فردوس شرق، پلاک ۳۸۸، واحد ۱۴

برگزاری دومین نمایشگاه اختصاصی تخصصی ایران پروژه الی 29 بهمن ماه 1403 تاشکند ازبسکتان

محل برگزاری:

ازبکستان تاشکند

برگزار کننده:

پارس پگاه تجارت

تاریخ برگزاری:

-

شرکت کنندگان:

بیش از 100 شرکت

ایران پروژه یکی از رویدادهاي ارزشمند تجاري نمایشگاهی در یک دهه اخیر در منطقه جهت معرفی نخبگان ایرانی در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی در حوزه تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی،آب و برق و انرژي، ابنیه، پل و راهسازي و ساختمان بوده است. سوابق درخشان نمایشگاه ایران پروژه در طول 15 سال حضور در بازارمنطقه که همواره جهت واگذاري پروژه ها و همکاري با شرکت ها و فعالان ازبکستان بوده، یکی از اولین پایگاه هاي مهم صادرکنندگان در زمینه کالا وخدمات و حضور فعالان اقتصادي در بازار کشورهاي همسایه بوده است.

ایران یک شریک تجاري قابل اتکا و تأمین کننده ي نیاز هاي اساسی ازبکستان در زمینه صنعت روز، فن آوریهاي هاي تک و الکترونیک و تکنولوژي روز می باشد. عامل حمل و نقل و ارتباطات هم در روابط دو کشور تأثیرگذار است. اقدامات مهمی در جهت توسعه ي ارتباطات و تجارت بین ایران و کشور هاي آسیاي مرکزي، به ویژه ازبکستان بوده است. علاوه بر این موارد، دو کشور در زمینه ي پروژه هاي فنی و مهندسی نیز با هم از گذشته تاکنون همکاري داشته اند و ایران سرمایه گذاري هاي متعددي را در بخش هاي فنی و مهندسی و راهسازي و بازسازي پالایشگاهها انجام داده است. عضویت دو کشور در سازمان همکاري هاي اقتصادي (اکو) نیز عامل دیگري است که میتواند در روابط دو کشور تأثیرگذار باشد.

ایران و ازبکستان همکاري هاي اقتصادي خود را در چارچوب کمیسیون مشترك اقتصادي دنبال می کنند و وزارت امور خارجه ایران مسئولیت طرف ایرانی این کمیسیون را به عهده دارد.

ازبکستان یکی از تولیدکنندگان نفت در میان کشور هاي تازه استقلال یافته ي آسیاي مرکزي به شمار میرود که ظرفیت آن به دلیل نبود گزینه هاي صادراتی محدود شده است. ایران به عنوان یکی از همسایگان بدون مرز زمینی مشترك ازبکستان می باشد و به دلایل جغرافیایی و اقتصادي میتواند سهم مهمی در روند توسعه ي بازار و همکاري هاي دو جانبه داشته باشد.

شرکت هاي فعال در میزگردهایی با حضور فعالان اقتصادي در پنل هاي تخصصی با محوریت ایران پروژه، صدور خدمات فنی و مهندسی در حوزه ابنیه، پل، راهسازي، صنعت ساختمان، مصالح ساختمانی، سیمان، سنگ، کاشی و سرامیک، رنگ و رزین، سرویس هاي بهداشتی، شیرالات ساختمانی، ادوات و تجهیزات ساختمانی، تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی، آب و برق و انرژي، کلیه تولیدکننگان و صادرکنندگان لوله هاي فولادي، لوله هاي انتقال نفت، گاز و آب و فاضلاب، تعمیرات ابنیه، کریدورهاي حمل و نقل شمال به جنوب وکالاهاي مصرفی ساختمان، الکترونیک و با تکنولوژي روز ساختمان و ماشین آلات و ادوات کشاورزي درگفتگوهاي رودررو آنها را پیگیري می نمایند. ایران پروژه یک رویداد اقتصادي منطقه و موجب رونق کسب وکار در CIS بازارکشورهاي ساحلی خزر و و منطقه جهت توسعه صادرات کالا و خدمات فعالان اقتصادي و تجار و بازرگانان ایرانی به شمار می رود

حمایت کنندگان

1 اتاق بازرگانی ازبکستان

2 اتحادیه کارآفرینان و صاحبان صنایع

3 بنیاد حمایت ازصادرات و سرمایهگذاري ازبکستان

4 اتحادیه جهانی نمایشگاه ها وتوسعه صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


درباره ما

شرکت بازرگانی بین المللی پارس پگاه تجارت فعالیت اقتصادی خود را در قالب برگزاری نمایشگاه ها و همایش های متعدد بین المللی با تمرکز بر کشورهای CIS و اوراسیا بویژه روسیه، اوکراین، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان و… در سال 1368 شروع و تاکنون بیش از 300 نمایشگاه اختصاصی تخصصی و بین المللی و اعزام هیئت ها با پلتفرم های تجاری و سرمایه گذاری با حضور سازمان ها کمپانی ها و سرمایه گذاران این کشور ها برگزار نموده است.

1403 © تمامی حقوق وبسایت متعلق به شرکت پارس پگاه تجارت است.