تهران، اتوبان ستاری، بلوار فردوس شرق، پلاک ۳۸۸، واحد ۱۴

تمجید ابراهیم رئیسی از برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه تخصصی ایران پروژه در ترکمنستان

تمجید ابراهیم رئیسی از برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه تخصصی ایران پروژه در ترکمنستان

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در نامه  ای خطاب به سردار بردی‌محمداف، رئیس جمهور ترکمنستان از برگزاری موفقیت آمیز کمیسیون مشترک دو کشور و نمایشگاه تخصصی محصولات ایرانی، ایران پروژه، در عشق آباد ابراز خرسندی کرد.

در نامه رئیسی در این مورد آمده است: امضا پروتکل مربوطه و تعدادی دیگر از اسناد در زمینه همکاری دوجانبه پس از نشست کمیسیون بین‌دولتی بیانگر تعهد سران دو کشور برای ایجاد روابط در همه زمینه‌ها است.

مایه خرسندی است که طی دو سال گذشته، روابط اقتصادی دوجانبه روند توسعه امیدوارکننده‌ای پیدا کرده است که با تمرکز بر تلاش‌های نهادهای ذیربط دو کشور بر گسترش همه جانبه مشارکت مرتبط است.

نمایشگاه تخصصی ایران پروژه در محل اتاق بازرگانی و صنایع ترکمنستان در تاریخ 17 نوامبر آغاز به کار کرد.

در چارچوب این رویداد محصولات شرکت‌های بزرگ ایرانی (حدود 100 شرکت) مشغول فعالیت در زمینه ساخت و ساز (مصالح ساختمانی، لوله‌کشی، لوازم برقی، روشنایی) و خدمات مهندسی (تولید نفت و گاز، پتروشیمی، برق) به بازدید کنندگان ارائه می‌شود.

همچنین در تاریخ 18 نوامبر چندمراسم تجاری با هدف برقراری تماس‌ها، مذاکرات و تبادل اطلاعات بین شرکت‌های ایرانی و ترکمنستانی برپا شد.

گفتنی است همزمان با این نمایشگاه تخصصی، هفدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی ایران برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت بازرگانی بین المللی پارس پگاه تجارت فعالیت اقتصادی خود را در قالب برگزاری نمایشگاه ها و همایش های متعدد بین المللی با تمرکز بر کشورهای CIS و اوراسیا بویژه روسیه، اوکراین، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان و… در سال 1368 شروع و تاکنون بیش از 300 نمایشگاه اختصاصی، تخصصی و بین المللی و همیاری های تجاری، سرمایه گذاری با حضور مقامات و مسئولین ارشد این کشورها برگزار کرده است.

1401 © تمامی حقوق وبسایت متعلق به شرکت پارس پگاه تجارت است.