تهران، اتوبان ستاری، بلوار فردوس شرق، پلاک ۳۸۸، واحد ۱۴

بازتاب نمایشگاه ایران پروژه (ترکمنستان) در سایت های خبری

بازتاب نمایشگاه ایران پروژه (ترکمنستان) در سایت های خبری

پانزدهمین همایش و نمایشگاه ایران پروژه را با کسب مجوز از سازمان محترم توسعه تجارت ایران و با هماهنگی و همکاری سفارت محترم جمهوری اسلامی ایران در عشق اباد و مشارکت سازمان محترم صمت خراسان شمالی آبان ماه 1402 برگزار شد.

برگزاری این نمایشگاه یکی از رویدادهای ارزشمند تجاری نمایشگاهی در یک دهه اخیر در منطقه جهت معرفی نخبگان ایرانی در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی در حوزه تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی،آب و برق و انرژی، ابنیه، پل و راهسازی و ساختمان در ترکمنستان بوده است. سوابق درخشان نمایشگاه ایران پروژه در طول ۱۵ سال حضور در بازار ترکمنستان که همواره مورد تائید کابینه محترم دولت ترکمستان جهت واگذاری پروژه ها و همکاری با شرکت ترکمن گاز بوده، که توسط شرکت نمایشگاهی پارس پگاه تجارت با سازماندهی یکی از بهترین و بزرگترین نمایشگاه ها و با همراهی یک تیم اجرایی حرفه ای به انجام رسید.

این نمایشگاه بازتاب گسترده ای در سایت های خبری و خبرگزاری های کشور داشت که نشان از اهمیت و موفقیت این نمایشگاه دارد.

گزارش سفارت ایران در عشق آباد:

ویدئوی افتتاح پانزذهمین نمایشگاه ایران پروژه در وب سایت وزارت راه و شهر سازی:

گزارش ایران تاپیکو:

خبرگزاری مهر:

خبرگزاری ایرنا:

باشگاه خبرنگاران جوان:

تین نیوز:

خبرگزاری تصویری ایران پرس:

همچنین رییس جمهور ایران جناب آقای رییسی در نامه ای به همتای ترکمنی خود از برگزاری موفقیت آمیز هفدهمین اجلاس کمیسیون بین دولتی های اقتصادی ایران و ترکمنستان و نمایشگاه تخصصی همکاری ایران پروژه ابراز خرسندی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت بازرگانی بین المللی پارس پگاه تجارت فعالیت اقتصادی خود را در قالب برگزاری نمایشگاه ها و همایش های متعدد بین المللی با تمرکز بر کشورهای CIS و اوراسیا بویژه روسیه، اوکراین، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان و… در سال 1368 شروع و تاکنون بیش از 300 نمایشگاه اختصاصی، تخصصی و بین المللی و همیاری های تجاری، سرمایه گذاری با حضور مقامات و مسئولین ارشد این کشورها برگزار کرده است.

1401 © تمامی حقوق وبسایت متعلق به شرکت پارس پگاه تجارت است.