تهران، اتوبان ستاری، بلوار فردوس شرق، پلاک ۳۸۸، واحد ۱۴

هیئت تجاری ترکمنستان برای اعلام حمایت و پشتیبانی نمایشگاه تخصصی  ایران اگروفود عازم تهران شدند

هیئت تجاری ترکمنستان برای اعلام حمایت و پشتیبانی نمایشگاه تخصصی  ایران اگروفود عازم تهران شدند

هیئت تجاری ترکمنستان برای اعلام حمایت و پشتیبانی نمایشگاه تخصصی  ایران اگروفود عازم تهران شدند

پارس پگاه تجارت  یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به ریاست آقای مرگن گوردوف، رئیس اتاق بازرگانی و صنعت ترکمنستان، امروز عازم تهران شد.

این هیئت که متشکل از هیئت بلند پایه تجاری ، مقامات دولتی و فعالان اقتصادی ترکمنستان است، با هدف اعلام حمایت و پشتیبانی از نمایشگاه تخصصی ایران اگروفود که در عشق‌آباد ترکمنستان برگزار خواهد شد، به ایران سفر می‌کنند.

در جریان این سفر، هیئت ترکمنستانی با مقامات ایرانی دیدار و گفتگو خواهند کرد و زمینه‌های توسعه همکاری‌های تجاری و اقتصادی دو کشور، به خصوص در حوزه غذایی و کشاورزی، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین، اعضای این هیئت از نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو، دامپروری، طیور، آبزیان، فرآوری مواد غذایی، ماشین‌آلات و نهاده‌های غذایی  کشاورزی ایران کسپو تهران بازدید خواهند کرد.

نمایشگاه تخصصی  ایران اگروفود از 6 تا 8 شهریور 1403 (27 تا 29 اگوست 2024) در محل نمایشگاه‌های دائمی عشق‌آباد ترکمنستان برگزار خواهد شد. این نمایشگاه  تخصصی فرصتی مناسب برای شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی است تا محصولات و خدمات خود را به بازار ترکمنستان معرفی کنند.

حضور هیئت تجاری ترکمنستان در ایران و اعلام حمایت از نمایشگاه تخصصی  ایران اگروفود ترکمنستان، نشان‌دهنده عزم جدی دو کشور برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری، به خصوص در حوزه غذایی، کشاورزی است. این امر می‌تواند به افزایش صادرات محصولات کشاورزی ایران به ترکمنستان و تقویت همکاری‌های دوجانبه در این زمینه منجر شود.

همچنین بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو در برنامه این هیئت لحاظ شده است، این سفر در جهت پیگیری برگزاری نمایشگاهای  تخصصی در ترکمنستان بویژه نمایشگاه تخصصی ایران اگروفود ترکمنستان، و توسعه روابط تجاری دو کشور در حوزه غذایی و کشاورزی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت بازرگانی بین المللی پارس پگاه تجارت فعالیت اقتصادی خود را در قالب برگزاری نمایشگاه ها و همایش های متعدد بین المللی با تمرکز بر کشورهای CIS و اوراسیا بویژه روسیه، اوکراین، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان و… در سال 1368 شروع و تاکنون بیش از 300 نمایشگاه اختصاصی، تخصصی و بین المللی و همیاری های تجاری، سرمایه گذاری با حضور مقامات و مسئولین ارشد این کشورها برگزار کرده است.

1401 © تمامی حقوق وبسایت متعلق به شرکت پارس پگاه تجارت است.